Shop Mobile More Submit  Join Login
Billie by Bananas878 Billie by Bananas878
Teges.


Eee no. Wygląda jak jakiś wypłoch i ma krzywą facjate.
No ale starałam sie i namęczyłam sie nad jego gębą niemiłosiernie ^^;

PS. Napis komputerowy bo rysunek prawdopodobnie zostanie powieszony na ścianie T^T
Add a Comment:
 
:iconvariatqa:
VariatQa Featured By Owner Nov 12, 2012
Jak można tak niesamowicie rysować jak ty? Jak? Nauczysz mnie? O boże Bille <3. Zaje*iście ci wyszedł ^.^. Co za przystojniacha!
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Nov 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Nie wiem jak, ale skoro mówisz że tak jest, to bardzo mi miło 8D
haaaa, Billie za czasów młodości i piękności! :XD:
:giggle: dzięki!
Reply
:iconakatsuki-gakuen-pl:
Akatsuki-Gakuen-PL Featured By Owner Apr 26, 2010
slicznie, ale jak dla mnie to on wyglada jak młody szopen oO"
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner May 2, 2010  Hobbyist Traditional Artist
MŁODY SZOPEN?! o.O
<szuka podobieństw>
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner May 2, 2010  Hobbyist Traditional Artist
..chyba nie widzę tego co Ty xD
Reply
:iconakatsuki-gakuen-pl:
Akatsuki-Gakuen-PL Featured By Owner May 3, 2010
Bo ja jestem magiczna xD
Reply
:iconmylifeisgreen:
MyLifeIsGreen Featured By Owner Apr 3, 2010  Hobbyist General Artist
Odmłodziłaś go :XD:
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Apr 3, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Tak, trochę :XD:
Reply
:iconorayu:
oRayu Featured By Owner Apr 7, 2008
Jakiś taki ostro wychudzony.Podoba mi się ta iskra w oczach
Reply
:icondziewminka:
dziewminka Featured By Owner Mar 14, 2008  Hobbyist General Artist
omg *o* pieeekny *o* masz talent!! x)
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Mar 14, 2008  Hobbyist Traditional Artist
:aww: dziękuja ^^;
Reply
:icondziewminka:
dziewminka Featured By Owner Mar 14, 2008  Hobbyist General Artist
prosze x)
Reply
:iconilojleen:
Ilojleen Featured By Owner Mar 6, 2008   Traditional Artist
Billie :heart: Jego oczka i fryzurka :D Dobre jest :)
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Mar 6, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki >v<
I za fav też :P
Reply
:iconkagusia:
Kagusia Featured By Owner Mar 4, 2008  Hobbyist General Artist
wygląda śliczniej niż w rzeczywistości >3<
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Mar 4, 2008  Hobbyist Traditional Artist
nie mów tego na głos :XD:
Reply
:iconkagusia:
Kagusia Featured By Owner Mar 5, 2008  Hobbyist General Artist
ciemu? :confused:
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Mar 5, 2008  Hobbyist Traditional Artist
bo możesz zostać przez kogoś przypadkowo rozszarpana na strzę;pki strzę;pków :D
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Mar 5, 2008  Hobbyist Traditional Artist
kurde, wredne znaczki. strz ę pki strz ę pków? xD
Reply
:iconsuchar55:
Suchar55 Featured By Owner Mar 2, 2008
Jaki słodki :love:
DZIĘKUJE!!! :hug: :glomp: :smooch:
cudowny
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Mar 2, 2008  Hobbyist Traditional Artist
^^;

:hug:
Reply
:iconandrealova:
andrealova Featured By Owner Mar 2, 2008  Student
wyglada mi tu na malego slodkiego boya, ladnie
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Mar 2, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Heheheh, soł fakin sUit :XD:
Dzięki ^^
Reply
:iconkasahi:
KaSahi Featured By Owner Mar 1, 2008
uwielbiam taki styl rysowania! jak Ty to robisz? <3~~
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Mar 2, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Ciary Mary :D
:hug:
Reply
:iconkasahi:
KaSahi Featured By Owner Mar 2, 2008
XD :glomp:
Reply
:iconbananaaya:
BananaAya Featured By Owner Feb 24, 2008
to jest poprostu swietne !:D
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Feb 26, 2008  Hobbyist Traditional Artist
:aww: Dzięki ^^;
Reply
:iconnekotka:
nekotka Featured By Owner Feb 24, 2008   Traditional Artist
zajebisty :ooo
Reply
:icontotally-unaffected:
totally-unaffected Featured By Owner Feb 24, 2008   Photographer
awwwwwwwww ^^
czy muszę coś więcej dodawać?
po prostu fav :+fav: !!! :)
Reply
:iconshioko93:
Shioko93 Featured By Owner Feb 23, 2008
takiego to tylko zgwałcić... *____*
Reply
:iconmeg1992:
Meg1992 Featured By Owner Feb 23, 2008
xD
Reply
:iconhanare:
hanare Featured By Owner Feb 22, 2008
:+favlove: za strzechę na głowie~!
Noo i za twarz ogólnie. C:
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Feb 23, 2008  Hobbyist Traditional Artist
:aww:
Reply
:iconheidi112:
Heidi112 Featured By Owner Feb 22, 2008
śliczny xD
Reply
:iconmenikaio:
Menikaio Featured By Owner Feb 22, 2008  Student Traditional Artist
It's awesome ^_^
Reply
:iconenka93:
Enka93 Featured By Owner Feb 22, 2008   General Artist
eee.. !A ja tam widze ze to Billi Jo jak nic ! xD
Podobniuśki.. xD
Tylko taki... taki jakby odmłodzoony xD
:love: D:D
Reply
:iconchoangel:
ChoAngel Featured By Owner Feb 22, 2008  Student Traditional Artist
Jaki o.O podobny :D
Reply
:iconyumi-mizuno:
yumi-mizuno Featured By Owner Feb 22, 2008
nie wiem kto to ... ale ciekawa postać xD
Reply
:iconversionsixtynine:
versionsixtynine Featured By Owner Feb 22, 2008
takie oczy ma fajne.
cuudny jest.:aww:
:+favlove:.
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Feb 22, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Aaaaaaw :aww:

:hug:
Reply
:iconlisa601:
Lisa601 Featured By Owner Feb 22, 2008
Muhuhuhu ^^
Reply
:iconkreciiik:
kreciiik Featured By Owner Feb 22, 2008
*-* <3 i tyle moge z siebie wydobyc :XD:
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Feb 22, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Aj tam :aww:
Reply
:iconkroke-xd:
Kroke-xD Featured By Owner Feb 22, 2008  Student
ładnie xD
Reply
:iconladyblackparade:
LadyBlackParade Featured By Owner Feb 22, 2008
jejQ! jakie ma wystraszone oczka! :D

jak Cortez, kiedy do niego biegnę! xD
Reply
:iconxthexblackxcat:
xthexblackxcat Featured By Owner Feb 22, 2008
Billie..! No co ty. podobny jest.
Powinien się cieszyć. Bo mu odjełaś lat xDD.
Ale fajnie ci wyszedł ;)
Reply
:iconbananas878:
Bananas878 Featured By Owner Feb 22, 2008  Hobbyist Traditional Artist
:XD: :XD: :XD:
Reply
:iconxthexblackxcat:
xthexblackxcat Featured By Owner Feb 22, 2008
No co. Bardzo dobrz.
Ja w jego wieku tez bym chciała XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 21, 2008
Image Size
59.2 KB
Resolution
647×798
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,233
Favourites
37 (who?)
Comments
61
Downloads
10
×